Főoldal
  

A fogyókúrás ételek nem ízetlenek, csak a sót használjuk kevesebbet, mert puffadást okoz, és visszatartja a vizet. De a són kívül rengeteg fűszer van, amivel ínycsiklandó ételeket lehet az asztalra varázsolni.

A főzés megkezdése előtt adjunk az ételhez egy teáskanálnyi feketeborsot.

Főzés előtt tegyünk az ételbe egy teáskanálnyi őrölt piros vagy zöldpaprikát.

Az őrölt pirospaprika jól illik a paradicsomos rakott ételekhez, szószokhoz, és a kukorica kenyérből készültekhez.

A szárított csemegepaprika, fokhagymapor, torma és a szárított vöröshagymakocka minden ételhez megy.

A citromhéj kiemeli a hal és a saláták kellemes ízét.

A húsokat bekenhetjük mustárral, chilivel, szójaszósszal.

Használhatunk fűszernövényeket: bazsalikom, tárkony, koriander, zeller, babér, citromfű, menta, petrezselyem, zsálya, bors, rozmaring, mustármag, vanília.

A zöldpaprika kiváló C vitaminforrás, enyhén ízesít is és egy kis színt is ad az ételnek.

A mák, a kömény, a zeller, a tök és a napraforgó magját egészben adhatjuk levesekhez, salátákhoz, rakott ételekhez és pecsenyékhez, vagy meg is őrölhetjük, és így szórjuk az ételre.

Készíthetünk saját fűszerkeveréket is, hogy főzésnél mindig kéznél legyen. Jobb és egészségesebb, mint a boltban kapható, és nem tartalmaz sót.

  

V_Margit

Újdonsült anyuka..

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció